072-3316080

אירועי חברה בקיץ

העונה החמה כבר בפתח. הזדמנות מצוינת עבורכם לפנק את העובדים שלכם באירוע חברה חווייתי ובלתי נשכח על טהרת הקיץ הישראלי.
אז רגע לפני שהטמפרטורות ואחוזי הלחות מזנקים, זה הזמן לערוך אתנחתא קלה משגרת העבודה השוחקת ולהתארגן לקראת אירוע חברה קיצי ומרענן, כזה שהעובדים שלכם פשוט לא יוכלו להישאר אדישים אליו. 

ממש לא משנה מהו סוג האירוע המבוקש – יום גיבוש, פעילות חברתית משותפת, סדנא או כנס מקצועי.
מה שבטוח הוא שבמידה והינכם עורכים אירוע חברה בקיץ, עליכם לחשוב על פתרון יצירתי ואירוע שיופנה לכל סוגי העובדים ויעניק להם חוויה עוצמתית במיוחד.

קראו בהרחבה על ימי כיף לעובדים

האמת היא שישנו מגוון רחב של רעיונות לאירועי חברה, אשר הולכים ומשתכללים בשנים האחרונות בקצב מסחרר. האופציה המסורתית הייתה ונותרה כמובן פעילות משולבת מים בבריכה או בים, שהינה תמיד דבר מבורך.

קראו גם: ימי גיבוש לעובדים

יחד עם זאת, יש אופציות ליהנות מאירועי חברה בקיץ המתרחשים גם במחוזות אחרים, כמו למשל בחיק הטבע עם טיולי טרקטורונים או ג'יפים מלאי אדרנלין, חדרי בריחה למיניהם המשלבים בין פעילות אקטיבית למחשבתית, לצד פעילויות נוספות המתקיימות בתוך חללים ממוזגים. וזוהי כמובן רשימה חלקית …

אירועי חברה בקיץ – מדוע לבחור "בחיבורים הפקות"?

זו הפכה לאחת הבעיות הגדולות המדירות שינה מעיניהן של מנהלות הרווחה או משאבי אנוש בחברות וארגונים רבים במשק.
רבות מהן נותרות אובדות עצות כשהן נדרשות לארגן אירועי חברה בקיץ, שכן הן נאלצות פעם אחר פעם "להפתיע" ולהפיק אירוע יצירתי שאינו חוזר על עצמו.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. נעים להכיר – "חיבורים הפקות", חברה שמציבה את החברה או הארגון שלכם במרכז.
לאור ניסיון רב שצברנו בתחום האירועים ובסיוע של אנשי הפקות מהמובילים בארץ, ביכולתנו לארגן אירועי חברה יוצאי דופן בכל עונות השנה, על אחת כמה וכמה בקיץ הישראלי. 

יחד נבנה אסטרטגיה משותפת לקראת אירוע חלומי, במטרה להגשים את כלל המאוויים שלכם, תוך שמירה על מסגרות התקציב הקיימות ועמידה בלתי מתפשרת בלוחות הזמנים. 

ההמלצה שלנו: הסירו דאגה מליבכם והעניקו ל"חיבורים הפקות" את המושכות. אנחנו כבר נדאג להפיק עבורכם אירוע קיץ, כזה שעוד ידברו עליו שנים ארוכות קדימה.

התרשמו ממגוון אירועי חברה לעובדים

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן