072-3316080

יום כיף לעובדים

יום כיף לחברה או יום כיף לעובדים הוא לא רק צ'ופר עבור העובדים, בהחלט לא מדובר רק על יום שבו העובדים יוצאים לפעילויות שונות ולבילוי במקום עוד יום עבודה שגרתי (למרות שגם זה חשוב כמובן).
מדובר על יום בעל חשיבות גדולה ליעילות העובדים, לנאמנות למקום העבודה וליצירת סביבת עבודה איכותית יותר.
ימי הכיף והגיבוש הללו הפכו לנפוצים מאוד בישראל בשנים האחרונות ואין כמעט ארגון במשק שלא מוציא את עובדיו לפעילות כזו או אחרת כל תקופה מסוימת.
הפקת יום כיף לעובדים היא משימה שצריכה להיעשות במקצועיות ובדייקנות כדי ליהנות מכל היתרונות של פעילויות חשובות אלו.

יום כיף לעובדים

חברת חיבורים הפקות מתמחה בהפקת ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים, ימים ייחודיים, מקוריים ומלאי חוויות, אנו מתאימים אישית את הפעילויות והאתרים בהתאם לקהל היעד ולמטרות הלקוח.
אנו מאמינים בלב שלם כי עובדים שמרגישים שהשקיעו בהם, עובדים שנהנו מפעילות לא שגרתית ומעשירה ועובדים שהתגבשו עם חבריהם הם עובדים טובים, מאושרים ויעילים יותר.

יוצרים סביבת עבודה נעימה ואיכותית יותר

במקומות עבודה רבים נוצרת מסיבות כאלו ואחרות סביבת עבודה לא נעימה שיוצרת בתורה ירידה בתפוקה, ירידה במוטיבציה וכן הלאה.
ימי כיף או ימי גיבוש לעובדים הם דרך נפלאה ומוכחת לטיהור האווירה, הורדת מתחים ויצירת סביבת עבודה נעימה, יעילה ואיכותית יותר על ידי תהליכים מקצועיים ובחירת תכנים מתאימה.
בין אם יש מתחים בין העובדים, לחץ רב עקב פרויקט דחוף או פשוט בעיות מוטיבציה עקב השגרה השוחקת – יום כיף לעובדים הוא פתרון אידיאלי שמוציא את העובדים מהשגרה, מפגיש אותם עם עמיתיהם בסיטואציה מהנה ומגבשת וממלא את המצברים בצורה הטובה ביותר.
זו לא חופשה של העובד עם משפחתו אלא יציאה מאורגנת ומסודרת של העובדים, עם עמיתיהם לעבודה, לפעילויות חברתיות ואטרקציות מיוחדות על מנת ליהנות ביחד, ליצור גיבוש צוותי ולהכיר אחד את השני טוב יותר תוך קבלת ערך מוסף מהותי.

יום כיף לעובדים
יום כיף לעובדים

שבירת שגרת העבודה לצורך שיפורה בהמשך

ארגון יום כיף לעובדים מהותו שבירת שגרת העבודה הרגילה, העובדים והמנהלים יוצאים מחוץ למשרד, למפעל וכדומה, מתנתקים במידה רבה מהפעילויות הרגילות שהם מבצעים ביומיום ויוצאים לבלות יחד עם חבריהם לעבודה.
שבירת השגרה הזו שבמסגרת ימי כיף וגיבוש היא חשובה מאוד ומהותית לתהליך כולו, נכון שחשוב למשל לארגן ימי עיון ופעילויות העשרה במקום העבודה עצמו, אך אי אפשר להשוות ליתרונות ולחשיבות של יציאה פיזית ממקום העבודה ונסיעה אל פעילויות ואטרקציות שהן ההיפך הגמור מהשגרה.
שבירת השגרה הזו יוצרת הנאה אצל העובדים, נותנת להם תחושה שהם שווים ומוערכים וכי המעסיק משקיע בהם עבור כל העבודה הקשה שהם עושים בכל יום.
יום כיף לעובדים מאפשר לבלות עם החברים לעבודה בלי הלחצים והמשימות מסביב, להכיר זה את זה טוב יותר, לראות צדדים אחרים בעובדים השונים וכן הלאה.
כאשר יום הכיף והגיבוש מאורגן כהלכה וכולל תכנים איכותיים, השינוי במקום העבודה הוא מידי וארוך טווח, שגרת העבודה הופכת נעימה יותר ומעסיקים רואים עלייה בתפוקה ובנאמנות לארגון.

חיזוק תחושת ההערכה

נושא חשוב שכבר הוזכר בהקשר של יום כיף לעובדים הוא שהפקת פעילויות כאלו, כאשר היא מתבצעת בצורה מקצועית ומקורית, מחזקת את תחושת ההערכה של העובד וגורמת לו להרגיש יותר שייך לארגון.
התפוקה תעלה עקב כך, המוטיבציה לתרום וההנאה מהשתייכות למקום העבודה.

כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה יתרונות

יום כיף לעובדים מאפשר כיום אינספור אפשרויות מבחינת פעילויות, מקומות מיוחדים, אטרקציות, מפעילים מקצועיים וכן הלאה.
בין אם מדובר על טיול מהנה, פעילות אקסטרים, גיבוש במשימות מאתגרות, מסיבת, ימי ספורט, סדנאות, ארוחות משובחות בשטח או במסעדה וכן הלאה, חיבורים הפקות תפיק עבורכם יום כיף לעובדים שיהיה חוויה מדהימה עם שפע של יתרונות לאורך זמן.

קראו גם – ימי כיף לעובדים: טיפים ורעיונות

גולשים מחפשים: יום כיף לחברה.

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן