072-3316080

אירועי חברה, ימי גיבוש וכיף לעובדים בארץ ובחו"ל

חושבים לעשות אירוע חברה לעובדים?
מחפשים אחר חופשה מנצחת ובלתי נשכחת לעובדים?

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת הכוללת הפקת ימי גיבוש וכיף לעובדים בארץ ובחו"ל.
מגמה זו תקפה לחברות כמעט בכל קנה מידה, החל מתאגידים וחברות עם מאות ואלפי עובדים וכלה בארגונים מצומצמים יותר בני מספר עובדים בודדים.
המשותף לכולם הינו רצון להתנתק מהלחצים והמתחים המאפיינים את חיי היום-יום, ובאותה נשימה להכיר יעדים חדשים ומרתקים, וכמובן לזכות לזמן איכות יחד עם הקולגות לעבודה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. נעים להכיר, אנחנו חיבורים הפקות, חברה שמציבה בראש ובראשונה את טובת העובדים על כף המאזניים.
לאורך שנים אנו מתמידים בעבודה המתבצעת בקשרים הדוקים עם מחלקות הרווחה ומשאבי אנוש של חברות מובילות במשק הישראלי בכלל הסקטורים. יחד אנו מטכסים עצה ביחס להפקת ימי גיבוש וימי כיף לעובדים בארץ ובחו"ל, במטרה להעניק להם חוויה עוצמתית ומיוחדת שתיחרט בזיכרונם למשך שנים קדימה.

מעבר לים

גיבושים

אירועי קונספט

נופשים

חיבורים און ליין

ימי כיף וגיבוש ל…כולם!

חיבורים הפקות צברה מוניטין יוצא דופן בזכות היותה קורת גג אחת המספקת את כל מה שצריך לטובת אירועי חברה, ימי כיף, ימי גיבוש וכנסים מקצועיים לחברות ועסקים, תוך הקפדה על אטרקציות מעניינות ופעילויות מדויקות המותאמות לצרכים של קהל המשתתפים.

ברשותנו ידע רב שנצבר לאורך השנים, כמו גם קשר עם ספקים ואטרקציות מובילות בארץ ובעולם.
אנו דואגי לכלל המנהלות, בעוד כל מה שנדרש מהעובדים הוא לארוז תיק או מזוודה ולהצטייד במצב רוח טוב לקראת ימי כיף וגיבוש יוצאי דופן שצפויים לעורר בהם רגשות רבים ומגוונים.

כאשר מדובר על נופשים או ימי כיף המתבצעים מעבר לים, אנו מקדישים תשומת לב למערך טיסות, מלונות והיסעים על מנת להבטיח נוחות מקסימלית לקהל העובדים, תוך התאמה לתקציב המוגדר מראש ללא כל חריגה ממנו.

אם גם אתם מחפשים אחר הזדמנות מיוחדת להעניק לעובדים שלכם ערך מוסף ומשמעותי, כזה אשר יפיח בהם משב רוח מרענן ואף יגדיל את הפרודוקטיביות שלהם לאין ערוך, נשמח ללוות אתכם עד לתפירת המענה המושלם.

חייגו – 072-3316080

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן