072-3316080

אירועים עסקיים לעובדים בחברה קטנה

מרגישים שחוקים במקום העבודה? מחפשים דרך יצירתית על מנת "לשבור את הקרח" ולהעניק לשדרה הניהולית או לקולגות שלכם ערך מוסף? זהו בהחלט הזמן לחשוב על הפקת אירוע עסקי מצומצם המיועד לעובדים בחברה קטנה או בינונית. 

בין אם מדובר בארוחת גיבוש, ערב צוות או סתם מפגש משותף, ניסיון העבר מלמד כי חברות שנקטו בגישה המקדמת הווי חברתי מעבר לשעות העבודה הסטנדרטיות, באה בסופו של יום על שכרה.
הסיבה: עובדים מגובשים יותר הינם פרודוקטיביים יותר ובעלי תרומה משמעותית לחברה בה הם מועסקים. 

כאשר מדברים על אירועים עסקיים מצומצמים לעובדים, ברוב המכריע של המקרים הכוונה היא לאירועים שנועדו לחזק את הלכידות החברתית בין העובדים בחברה או בארגון מסוים.
אירועים אלו מתרכזים לרוב בשיפור התרבות הארגונית, בניסיון לגשר על פערים יחד עם חיבור בין הפרטים השונים בצורה אופטימלית.

קראו עוד על אירועי חברה לעובדים

לראיה, בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של תחום האירועים העסקיים בישראל.
אם בעבר מדובר היה בענף נישתי שהתרכז בעיקר בארוחות או באירועי הוקרה מצומצמים, הרי שכיום ניתן להפיק אירוע כמעט מכל סוג, תוך התאמה אישית לרוח החברה או הצוות המבוקש. המטרה הסופית: להעניק לעובדים חוויה עוצמתית אותה יתקשו לשכוח למשך זמן רב.

אירועים עסקיים לעובדים: חיבורים חושבת מחוץ לקופסה

נעים להכיר. אנחנו "חיבורים הפקות", חברה צעירה ותוססת אשר חרתה על דגלה לבצע שינוי מן היסוד בתחום האירועים העסקיים בישראל. באמצעות צוות מקצועי מן השורה הראשונה בארץ בתחום ההפקות והאירועים, ביכולתנו לגבש קונספטים לשורה רחבה של אירועים, המותאמים באופן אישי לעובדים בכל טווח הגילים. 

אנו זוכים לעבוד עם חברות מכל הסקטורים במשק הישראלי, לרבות חברות מצומצמות ואינטימיות.
המשימה העיקרית שניצבת כנר לרגלנו היא לחשוב בכל אירוע מחוץ לקופסה, להפתיע את הלקוחות שלנו והכי חשוב – לספק עבורם אירוע עוצמתי שיצליח לרגש אותם.

בחירה בחיבורים היא הצעד הנבון עבור החברה שלכם! יחד נבנה אסטרטגיה משותפת תוך עמידה בתקציב המוגדר מראש, בשיתוף עם ספקים ונותני שירות מובילים בתחומם, בדרך לאירוע חד פעמי ויוצא מגדר הרגיל.

קראו על ימי גיבוש לעובדים

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן