072-3316080

הפקת אירוע פורים לחברות

פורים נחשב לדעת רבים כחג העברי השמח והססגוני ביותר.
בכל זאת, לא בכל יום זוכים ילדים ומבוגרים כאחד לעטות על עצמם תחפושות ומסכות מצחיקות מכל הבא ליד ולאפשר לעצמם להשתטות בחיק המשפחה והחברים.
אם גם אתם מעוניינים להפוך את פורים הממשמש ובא לאירוע בלתי נשכח ולארגן מסיבה מדליקה, צבעונית וכזו שתאפשר לכם וליקרים לכם לחגוג את החג עדליידע, הרי שהגעתם למקום הנכון!
הפקת אירוע פורים לחברות – המדריך המל

הפקת אירוע פורים לחברות, מסיבת פורים לעובדים
הפקת אירוע פורים לחברות

אירוע לחברות בפורים – ולמה חיבורים?

נעים להכיר, אנחנו חיבורים הפקות, חברה וותיקה ומנוסה אשר חרתה על דגלה הפקת אירועים ייחודיים לעובדים הכוללים חשיבה מחוץ לקופסה וכאלו שנועדו להעניק לכל אורח ואורחת את התחושה המיטבית.
תפיסת העולם שלנו דוגלת בקידום של אירועים יצירתיים לחברות בפורים, כאשר הקו המנחה מבחינתנו מאז ומתמיד מתרכז במסיבה המאגדת תחת קורת גג אחת תוכן מעשיר, הפקות ייחודיות והכי חשוב פאן לאורך כל הדרך.

קראו גם – נופש לחברות

ולמה חיבורים אתם שואלים?

הרעיון הוא לייצר חיבורים בין ספקי שירות מכל הבא ליד ובהתאמה מלאה על פי צרכי המארגנים, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
החל מקולינריה ואפשרויות הסעדה מגוונות המותאמות לכל סוגי הקהלים, מופעים מוסיקליים במבחר סגנונות, חיבור לבעלי מקצוע מן השורה הראשונה והכל תחת ניהול אחד של חברת הפקה מקצועית ומנוסה המתכללת את כל האירוע עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר.

הפקת אירוע פורים לחברות
הפקת אירוע פורים לחברות

לאורך השנים צברנו מוניטין רב שכלל שיתוף פעולה עם ארגונים וגופים מהגדולים במשק הישראלי ועד לחברות בוטיק מצומצמות.
סוד הקסם שלנו מתבטא ביכולת לארגן אירוע מנצח עבור כל אחת מהן תוך אפיון נקודתי של הדרישות, הצרכים וכמובן בהתאם למגבלות התקציב הקיימות.

אז רגע לפני שאתם מתארגנים על תחפושת מיוחדת לפורים הקרוב, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקראת הפקת אירוע בלתי נשכח, או כפי שאנחנו אוהבים לומר – משנכנס אדר – מרבין בחיבורים.

קראו גם – אירוע קונספט לחברות

גלרייה אירועי פורים לחברות

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן